Українська мова
Дата
|
К-ть годин
|
Зміст
|
Завдання додому
|
Форма дистанційного навчання
|
Форма контролю або зворотного зв’язку
|
12.03
|
1
|
Речення з однорідними членами
(без сполучників і зі сполучниками а, але, і).
|
Опрацювати
§38, вправи 454, 455 (на вибір)
|
Viber
«На Урок»
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
13.03
|
1
|
Переглянути відеоурок.
Тренувальні вправи
|
Завдання,
які демонстру-ються у відео
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
18.03
|
1
|
Кома між однорідними членами.
Відеоурок.
Опрацювати §38, с.196, вправа 459
|
§38, вправа 457
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
19.03
|
1
|
Письмовий твір-роздум у
художньому стилі «Чому потрібно берегти природу»
|
Написати
твір
|
Viber-група
«На Урок»
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
31.03
|
1
|
Узагальнювальне слово в реченні
з однорідними членами.
Вправи 462, 464
|
§38, виписати правило с.199, 200.
Вправа 465
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
01.04
|
1
|
Двокрапка при узагальнених
словах у реченнях з однорідними членами.
Вправа 463
|
§38, с.199
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
02.04
|
1
|
Тире при узагальнювальних
словах у реченнях з однорідними членами.
Вивчити правило с.201.
Вправа 467
|
§38, с.201, вправа 468
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
03.04
|
1
|
Письмовий докладний переказ
тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні
члени речення.
|
Написати переказ «Непросто жити на світі»,
с.197, вправа 458
|
Viber
Subject.com.ua
YouTube
|
Письмова
робота;
перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
07.04
|
1
|
Тренувальні вправи.
Однорідні члени речення.
Самостійна робота, §11, варіант 1, с.47 (Зошит для
поточного та тематичного оцінювання).
|
Самостійна робота §11, варіант 12 с.48 (Зошит
для поточного та тематичного оцінювання)
|
Viber
«На Урок»
|
Перевірка
тестових завдань;
онлайн
консультації
|
08.04
|
1
|
Звертання. Непоширені й
поширені звертання.
Опрацювати §40, вправа 471
|
Вивчити правило §40, вправа 470
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
09.04
|
1
|
Розділові знаки при звертанні
(повторення, опрацювати §40,
вправа 476)
|
Опрацювати
§40, вправа 472
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
14.04
|
1
|
Ознайомлення з найбільш
уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).
§38,
правило с.206.
Вправа
478
|
Опрацювати
§41, вправа 480
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
15.04
|
1
|
Виділення на письмі вставних
слів комами.
Вправа 482 (скласти і записати
речення)
|
§41, вправа 483.
Тестування п.1-7, с.50 (Зошит для поточного
та тематичного оцінювання).
|
Viber
Znoclub.com
|
Перевірка
тестових завдань;
онлайн
консультації
|
16.04
|
1
|
Складання інформаційного
повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (із
використанням вставних слів і словосполучень).
|
Скласти повідо-млення
|
Viber
Distancia911. com
Classmill.com
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
17.04
|
1
|
Ділові папери. Оформлення
конверта (адреса на паперовій листівці)
|
За поданим зразком с.214 написати на конверті
адресу.
|
Viber
«На Урок»
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
21.04
|
1
|
Ділові папери.
Лист до рідної людини з
використанням звертань та вставних слів.
Опрацювати с.210-211.
Пам’ятка с.213 «Як писати лист»
|
Написати лист
|
Viber
«На Урок»
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
22.04
|
1
|
Тематичне оцінювання.
Речення з однорідними членами.
Звертання. Вставні слова
|
Тестові завдання онлайн. С.210
|
Viber
Vseosvita.ua
«На Урок»
|
Перевірка
тестових завдань;
онлайн
консультації
|
23.04
|
1
|
Складні речення з
безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
Опрацювати §42, вправи 497, 498
|
§42, вправа 500
|
Viber
«На Урок»
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
Українська література
Дата
|
К-ть годин
|
Зміст
|
Завдання додому
|
Форма дистанційного навчання
|
Форма контролю або зворотного зв’язку
|
12.03
|
1
|
Тарас Шевченко. Україна часів
поета. Степан Васильченко, «В бур’янах». Розповідь про поета, його дитинство
(на основі твору Степана Васильченка).
|
Прочитати
оповідання «В бур’янах», с.187-194.
Відповіді
на запитання с.194-195.
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
13.03
|
1
|
Картини довколишнього світу,
природи в поезіях Т. Шевченка − художня реальність, створена уявою митця за
допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе».
|
Вивчити
напам’ять «За сонцем хмаронька пливе»
Записати
в зошит поняття з теорії літератури «ліричний твір», с.195.
|
Viber
YouTube
«На Урок»
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
19.03
|
1
|
«Садок вишневий коло хати...» –
перлина української та світової ліричної поезії.
|
Вивчити
напам’ять «Садок вишневий коло хати».
Вивчити
поняття з теорії літератури «тропи», «персоніфікація», с.196.
|
Viber
YouTube
«На Урок»
|
Перевірка
виконаного завдання;
онлайн
консультації
|
20.03
|
1
|
Павло Тичина. Коротко про поета
і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає
ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших
краях!»
|
Вивчити
напам’ять поезію «Гаї шумлять».
Установити
відповідність с.202, №3 (письмово).
|
Viber-група
«На Урок»
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
02.04
|
1
|
«Гаї шумлять...», «Блакить мою
душу обвіяла…». Мелодійність віршів П. Тичини.
|
Вивчити
поняття х теорії літератури «ліричний герой», с.201.
Виразно
читати вірші
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного завдання;
онлайн
консультації
|
03.04
|
1
|
Євген Гуцало. Основні відомості
про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового
мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось».
|
Прочитати
оповідання «Лось»
|
Viber
YouTube
Vseosvita.ua
|
Перевірка
виконаного завдання;
онлайн
консультації
|
09.04
|
1
|
Є.Гуцало «Лось».
Співчуття, милосердя – шлях до
перемоги добра.
|
Вивчити
поняття з теорії літератури «оповідання», с.219, записати в зошит.
Відповіді
на запитання с.210-211, №1-12.
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
10.04
|
1
|
Є.Гуцало «Лось».
Образи хлопчиків, їхня
невідступність у захисті гуманних переконань.
|
Поділити
текст оповідання «Лось» на частини, дібрати до них заголовки; записати в
зошит.
|
Viber
Vseosvita.ua
|
Письмова
Перевірка виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
16.04
|
1
|
Тематичне оцінювання.
Творчість Т.Шевченка, П.Тичини,
Є.Гуцала.
|
Зошит
для тематичного оцінювання с.109-110, варіант 1.
|
Viber
«На Урок»
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
17.04
|
1
|
Максим Рильський. Основні відомості
про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови.
«Дощ» («Благодатний, довгожданий…»).
Єдність людини і природи,
зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою
пишною…».
|
Вивчити
напам’ять одну поезію (на вибір)
|
Viber
YouTube
|
Перевірка
виконаного завдання;
онлайн
консультації
|
23.04
|
1
|
Урок мовленнєвого розвитку.
Художній етюд про природу (письмово).
|
Написати
етюд
|
Viber
Svitppt.com.ua
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
24.04
|
1
|
Григір Тютюнник. Коротко про
письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу
людини. Паралельність і єдність двох світів − природи і людини, зображені в
оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.
|
Прочитати
оповідання «Дивак», с.222, №1 (письмово)
|
Viber
Vseosvita.ua
YouTube
|
Перевірка
виконаного письмового завдання;
онлайн
консультації
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий